Monday, October 15, 2012

Lawak Doktor

"Ahmad menemui doktor pakar penyakit kelamin....

Ahmad : "Doktor, saya ada masalah, tapi doktor harus berjanji dahulu untuk tidak mentertawakan
saya nanti ya.."

"Baiklah, saya janji tidak akan mentertawakan kamu. Itu melanggar etika kedoktoran.." Jawap
doktor dengan bersahaja....

Ahmad lantas menanggalkan seluar dalamnya, burungnya ternyata terlalu kecil, mungkin diameternya
hanya sebesar pensil steadler 2B. Melihat barangyang hanya seadanya, doktor tidak dapat menahan
tawanya, dia tertawa mengilai-gilai sampai berguling-guling di lantai....

Kira-kira 5 minit baru doktor itu dapat mengendalikan emosinya. "Maaf encik.. hmm.. hh.. saya tidak
dapat mengawal perasaan saya tadi. Saya janji tidak akan tertawa lagi. Nah, sekarang apa masalah
sebenar encik?" Tanya doktor sambil berjuang keras untuk menyembunyikan sisa ketawanya

Ahmad berkata dengan nada yang sedih, " Burung saya sudah tiga hari bengkak begini.."

Si doktor langsung pengsan kerana sudah tidak lagi menahan untuk tidak melanggar etika
kedoktorannya....."

No comments:

Post a Comment