Monday, October 15, 2012

Lawak Kesah Benar

KESAH BENAR

Al Kisah ada satu cerita ini ialah mengenai kucing digilis kereta...!!

Lokasi : Taman Desa Surada
Masa : Tak ingat

Pada suatu hari kisah tragis ini telah terjadi pada saya.., sedang duduk sambil meneguk air milo ais kurang ais menggunakan cawan milo free, tiba-tiba gua tengok ada seekor kucing yang umurnya tidak pasti berapa.

Dia main kejar-kejar dengan lipas..saya biarkan sahaja s

ambil meneguk seteguk lagi milo ais.., selang beberapa minit lepas itu entah macam mana lipas itu lari tengah jalan saya masih saja biarkan ..,

Entah macammana kucing itu dengan bangganya dia pergi kejar jugak lipas itu ke tengah jalanraya dan dalam pada masa yang sama ada sebuah kereta lalu.., kucing itu dengan tidak perasan tiba-tiba PANG...!!!!!

Kucing itu kena gilis dengan kereta itu sampai lenyek.., kesian gila kot..!!! lepas itu boleh pulak lipas itu gelak..!!! siot betul..!!! lalu hati kecil gua berkata

"bodoh punya cerita Oggy and The Cockroaches"

lepas itu gua terus tutup TV...('',)

Sekian...Peace (^_^)

Hakikatnya sebenarnya,,,admin sgt suka cite Oggy nie,,,feveret zaman belum akhil baligh dulu.... =)

No comments:

Post a Comment